sunnuntai 6. joulukuuta 2015

6. luukku - Supermies

1. Käy päinmakuulle lattialle ja ojenna kädet vartalon jatkoksi.
2. Aktivoi keskivartalo.
3. Lähde uloshengityksen aikana nostamaan vastakkaista kättä ja jalkaa irti lattiasta. Tavoittele enemmän pituutta kuin korkeutta liikkeeseen. Pidä liike uloshengityksen ajan.
4. Sisäänhengityksen aikana laske käsi ja jalka maahan. Ja uloshengityksellä toista toiselle puolelle.

Tee 3 x 20 toistoa (10/puoli).

Halutessasi haastetta liikkeeseen voit tehdä sen nelinkontin asennosta. Tässä asennossa on tärkeää, että pidät lantion paikallaan. Lantio ei saa siis lähteä kippaamaan toiselle puolelle, kun nosto tapahtuu. Alkuun voit jättää ojennetun jalan maahan, jolloin saat hieman paremman tukipisteen liikkeelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota lannesaranan liike haltuun tällä harjoitteella

Moni haaveilee maastavedoista, mutta samalla mielessä voi herätä kysymyksiä: "osaanko tehdä liikkein oikein“ "saanko pidettyä selä...