maanantai 28. marraskuuta 2022

10 vinkkiä keppijumppaan

Kaipaatko inspiraatiota siihen kuinka voisit hyödyntää keppiä alkulämmittelyssä? Tällä videolla näytän sinulle 10 erilaista liikettä, joiden avulla saat avattua mukavasti koko kroppaa. Liikkeet toimivat hyvin myös taukojumppana.

Tee jokaista liikettä 10-12 toistoa tai noin minuutin ajan.



Voit katsoa videon myös täältä.



Liikkeet 1. Taaksevienti 2. Hyvää huomenta rintarangan kierrolla 3. Syväkyykystä taaksevienti 4. Syväkyykystä "tempaustyöntö" 5. Yläselän avaus 6. Selkärangan rullaus ja avaus 7. Tuettu Figure4-venytys 8. Vaaka + työntö niskan takaa 9. Rintarangan kierto seisten 10. Etulinjan avaus käsien nostolla PS: Pian avataan taas ensimmäinen luukku Hyvän olon joulukalenterista 🎄🤶🎅

perjantai 4. marraskuuta 2022

Tule hakemaan uutta inspiraatiota liikkuvuusharjoitteluun 🤩



Tule hakemaan uutta inspiraatiota liikkuvuusharjoitteluun 🤩


Lauantaina 26.11. järjestetään lantion alueen liikkuvuuteen keskittyvä workshop, jonka aikana:

- saat tietoa tämän hetkisestä liikkuvuudestasi

- saat vinkkejä kuinka voit kehittää omaa liikkuvuuttasi

- rakennat oman liikkuvuusohjelman


Näin workshop etenee: 

Workshop alkaa pienellä teoriaosuudella, jonka jälkeen teemme muutamia liikkuvuustestejä lantion alueelle, jotta saamme tietoa tämän hetkisestä liikkuvuudestasi sekä mahdollisista puolieroista.

Workshopin toinen puolisko vietetään käytännön harjoitteiden parissa. Päivän aikana pääset koostamaan workshopin liikkeistä itsellesi liikkuvuusohjelman, jonka avulla voit jatkaa liikkuvuuden kehittämistä myös workshopin jälkeen.
 

Ilmoittaudu ennakkoon 13.11 mennessä ja lunasta 5 euron alennus workshopin hinnasta. 


Hinta:
45 euroa
39 euroa Huippu Centerin jäsenille


Ilmoittaudu mukaan laittamalla viestiä:
ira@kuntojakeho.fi


Ajankohta ja paikka:
La 26.11.2022
Klo 12-15
Huippu Center (Kuopio)


Workshop toteutuu 6 osallistujalla.

 

Hyvän olon joulukalenteri // 5. Kahvakuula combo selälle

  Tämän päivän liikkeeseen napataan kuula mukaan, mutta tällä kertaa kyseessä on enemmän vahvistava liike. Liikkeessä tehdään yhdelle puolel...