perjantai 2. joulukuuta 2016

2. luukku - Itsetehty glögi



Tänä vuonna joulumieli hiipi päälle jo hyvin varhaisessa vaiheessa, ja pimeinä iltoina onkin tullut nautittu kuppi jos toinenkin glögiä. Kaupan glögit ovat yleensä hyvinkin sokeripitoisia, minkä takia niitä ei viitsi päivittäin hörppiä. Mutta onneksi glögin voi valmistaa todella helposti myös itse, jolloin välttyy lisätyltä sokerilta.



Mittaa ainekset kattilaan, ja anna lämmetä miedolla lämmöllä. Kun juoma on kuumaa, nosta kattila pois liedeltä ja anna mausteiden maustaa juomaa vielä tovi.
Lämmitä glögi uudelleen ennen tarjoilua. 


Huomisesta luukusta paljastuu joulukalenterin ensimmäinen treeni, ja kuvissa näkyvien muffinien resepti paljastuu hieman myöhemmin, joten pysyhän kuulolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kehonhuoltoharjoitus - Matka kohti liikkuvuusflowta

Tässä kehonhuoltoharjoituksessa aloitamme kolmella yksittäisellä liikkeellä, joista muodostuu videon lopussa mukavasti eteenpäin soljuva lii...