torstai 5. joulukuuta 2019

Hyvän olon joulukalenteri - 5. Asiakkaan onnistumistarina


Tänään haluan jakaa kanssanne erään asiakkaani onnistumistarinan yhteiseltä matkaltamme.


"Aloitin Iran kanssa treenaamisen loppuvuodesta 2018. Olin syksyllä muuttanut uuteen kaupunkiin ja aloittanut työt uudessa työpaikassa. Säännöllinen liikunta oli jäänyt useammaksi kuukaudeksi kokonaan pois stressaavan elämäntilanteen takia – huomasin olevani koko ajan väsynyt, ja kynnys palata takaisin salitreenien pariin kasvoi koko ajan.
Olin aikaisemmin treenannut aina treenikaverin kanssa, ja toivoin että PT:n kanssa treenaaminen motivoisi minut takaisin liikunnan pariin.  Tavoitteenani oli lisätä niin henkistä kuin fyysistäkin hyvinvointia liikunnan sekä puhtaan ruokavalion avulla. Tämän pohjalta Ira rakensi mulle treenisuunnitelmat ja jakoi reseptivinkkejään. Omatoimisia salitreenejä tuli viikkoon kaksi, jonka lisäksi treenasin Iran kanssa yhdessä joko viikon tai kahden välein. Mielestäni määrä oli riittävä ja realistinen pitkän tauon jälkeen, jonka ansiosta pystyinkin noudattamaan treeniohjelmaa heti alusta saakka. 

Iran kanssa tehdyt treenit ovat olleet toiminnallisia, ja jo ensimmäisen kerran jälkeen huomasin tykkääväni niistä hurjasti: tehokkaita ja lyhyehköjä treenejä, jotka haastoivat kroppaa aivan uudenlaisilla ärsykkeillä. Toiminnallisten treenien lisäksi ollaan käyty yhdessä erilaisten liikkeiden tekniikoita läpi, joten Iralta saamani apu on ollut hyvin kokonaisvaltaista. Iran mahtavan ammattitaidon kruunaa mielestäni hänen kykynsä tehdä erittäin hyvällä fiiliksellä höystettyjä raskaita treenejä – jokaiselta yhteiseltä treenikerralta olen lähtenyt hymy huulilla.

Iran avulla löysin aivan uuden buustin treenaamiseen, ja nykyään käyn treenaamassa sen tuoman hyvän fiiliksen takia. Näiden kuukausien aikana olen oppinut, että kun treenaus on oikeasti hauskaa, niin tulokset syntyvät kuin itsestään huomaamatta – niin fyysiset muutokset kuin myös henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen. Niin mulle on käynyt. Tällä hetkellä treenaan monipuolisemmin kuin koskaan aikaisemmin, ja treenikertoja on noin neljä viikossa. Olen oppinut treenaamaan ensimmäistä kertaa koskaan fiiliksen mukaan, ja se on mielestäni parasta mitä olen Iran monipuolisten treenien avulla oivaltanut."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Boostia kevääseen pienryhmästä 🔥

  Kevät Boost-pienryhmävalmennus on tarkoitettu sinulle, joka haluat.. ✅ kehittää kuntoasi toiminnallisella treenillä ✅ nauttia monipuolises...