perjantai 24. maaliskuuta 2017

Workouts 22.3, 15.3, 8.3 & 1.3

Aurinkoista perjantaita kaikille! Tässä kuussa blogin puolelle ei ole vielä päivittynyt treenejä, mutta tässäpä onkin kerta heitolla kaikki  maaliskuun ryhmäliikuntatuntien ohjelmat.

Tällä viikolla perehdyttiin valakyykyn saloihin, ja lämmittelyyn sekä liikeratojen avaamiseen taisi mennä aika lähelle parisenkymmentä minuuttia ennen kuin iskettiin kunnolla valakyykyn tekniikan kimppuun. Sykeosuudessa keskityttiin käsilläseisontaa valmistelevaan liikehdintään ja shifts from r to l, tarkoittaa pike push-up asennosta (kämmenet ja jalat lattiassa, häntäluu mahdollisimman korkealla, muistuttaa väärinpäin olevaa V-kirjainta tai joogasta tuttua alaspäin katsovaa koiraa) painon siirtoa puolelta toiselle (haasteena jalat voi nostaa myös korokkeelle). Syke osuuttaa ennätettiin tehdä noin 12 minuuttia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Liikevinkki: Kohotettu kyyhkysasento vinopenkissä

Pääsetkö korokkeella tehtävään kyyhkysvenytykseen ongelmitta, vai kiristääkö lantion seutu? Kyyhkysvenytys on yksi suosikeistani ja tämä joo...