perjantai 28. huhtikuuta 2017

Lankutuksen kultaiset ohjeet

Voin lyödä vetoa, että lähes kaikki ovat joskus kokeilleet lankkua - eikä mikään ihme, sillä onhan lankku kovin suosittu keskivartaloharjoite. Kysymys, jonka haluankin heittää ilmoille on, saatko sinä kohdennettua lankun juuri sinne minne pitää, eli vatsalihaksiin?

Kollegani Jukka Harju on ladannut Youtubeen videon, jonka avulla voit kokeilla miltä lankku tuntuu kun se tehdään oikein :)



Keskivartalo treenin tärkeyttä ei voi olla korostamatta liikaa, koska vahva keskivartalo vaikuttaa niin selän terveyteemme kuin myös siihen, kuinka kätemme ja jalkamme toimivat (saadaanko tukea riittävästi keskivartalosta). Voit tehdä päivittäin vatsalihasliikkeitä, mutta jos laatu puuttuu, ei treenistä saa tarvittavaa hyötyä.

Jos haluat oppia treenamaan vatsalihaksiasi oikein sekä saada vahvan keskivartalon suosittelen tutustumaan Jukan Toiminnalliseen vatsatreeni-valmennukseen, jonka avajaistarjousta on vielä muutama päivä jäljellä!

Tutustu täällä valmennukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Neljä liikettä ylävartalolle

Tämä kehonhuoltoharjoitus on kohdistettu tukemaan ylävartalon liikkuvuutta ja hyvinvointia. Näiden liikkeiden avulla kohdistat venytystä mm....