keskiviikko 23. elokuuta 2017

Intervallitreeniä

Maanantain ryhmäliikunassa keskityttiin tällä viikolla etukyykkyyn. Alkulämmittelyn jälkeen käytimme viisi minuuttia nilkan ja ojentajan liikkuvuuden lisäämiseksi, jotta saisimme paremmat liikeradat itse päivän treeniin. Ensin kertailtiin etukyykyn tekniikkaa, minkä jälkeen käytettiin 10-15 minuuttia testaamaan kolmen toiston maksimipainoja.
Päivän sykettä nostattava treeni suoritettiin 2 minuutin mittaisena intervalliharjoitteena, joka piti sisällään:

5 burpeeta
10 polkypyörävatsalihasliikettä

nämä kaksi liikettä pyrittiin tekemään mahdollisimman nopeasti, jotta goblet kyykkyjä ennätettäisiin tehdä mahdollisimman monta jäljellä olevan ajan aikana. Kun kaksi minuuttia oli täynnä, huilattiin minuutti, ja toistettiin homma yhteensä neljä kertaa.
Lopuksi hieman avaavia liikkeitä käynnistämään palautuminen ja eikun suihkun kautta kotiin lepäämään ja tankkaamaan :)





Huomenna palataan taas torstaisen tabatatreenin muodossa, ja voin paljastaa huomisen treenin keskittyvän pakaran alueelle - pysy siis kuulolla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kehonhuoltoharjoitus - Matka kohti liikkuvuusflowta

Tässä kehonhuoltoharjoituksessa aloitamme kolmella yksittäisellä liikkeellä, joista muodostuu videon lopussa mukavasti eteenpäin soljuva lii...