maanantai 25. heinäkuuta 2016

Paluu joogamatolle

Kuva täältä.
Lomalta palattuani lueskelin sähköpostiin tulleita viestejä, ja erityisesti Yogobelta tullut viesti kiinnitti huomioni. Hyvinkäälle muuton jälkeen aloin säännöllisesti käydä kerran viikossa joogassa, sillä löysin kuntosaliltani aivan ihanan ohjaajan, joka sai minut oikeasti kiinnostumaan ja innostumaan joogasta.
Valitettavasti tämän vuoden alussa säännöllinen tunneilla käyminen ei onnistunut, ja nyt ohjaajan ollessa äitiyslomalla, olen availlut oman joogamattoni säännöllisen epäsäännöllisesti.
Olin siis saanut sähköpostiini viestin, jossa mainittiin Yogoben tarjoavan kahden viikon ajaksi heidän treenivideonsa käyttöön, mistä innostuneena ajattelin tehdä paluun joogamatolle tänään.

Joogasta löytyy monia eri tyylejä, joista jokaiselle varmasti löytyy se itselleen sopivin. Tunnit joilla itse kävin olivat Vinyasa joogaa, jossa liikuimme liikkestä toiseen dynaamisesti. Tuntien sisällöt vaihtelivat pitkälti meidän osallistujien toiveiden mukaan, joten tunnit olivat monipuolisia: välillä keskityimme avaamaan lantion seutua ja seuraavalla kerralla saatoimme tehdä core-painotteisen tunnin tai laittaa jalkamme tutisemaan erilaisten soturi-asentojen avulla. Kehon avaamisen lisäksi itseäni eniten koukutti kuitenkin tunnin lopussa tehtävät tasapainoiluliikkeet. Erityisesti kyynärvarsien varassa tehtävä skorpioni on koukuttanut harjoittelmaan asentoa.

Ensimmäisiä onnistuneita skorpioneja viime vuoden talvelta.


Jos kiinnostuit, sinäkin voit lunastaa ilmaisen kahden viikon kokeilun täältä.

lauantai 16. heinäkuuta 2016

Parin kanssa tehtävä BWT-harjoitusohjelma



Haluaisitko saada lisää inspiraatiota, vinkkejä liittyen hyvinvointiin, ravitsemukseen ja liikuntaan? Entä haluaisitko saada ensimmäisenä tietoosi tulevista tapahtumista sekä päästä hyödyntämään erikoistarjouksia?
Uutiskirjeen tilaajana saat kesänajan ilmaisen parin kanssa tehtävän harjoitusohjelman, jossa hyödynnetään omaa kehonpainoa etkä tarvitse siis mitään välineitä treenin tekemiseen!



Hanki harjoitusohjelma täältä.